A avut loc Evaluarea Națională la finalul clasei a IV-a

Astăzi, 14 mai 2019, a avut loc evaluarea competențelor de înțelegere a textului scris în limba română. Din cei 4620 de elevi înscriși, au participat 4468, 152 fiind absenți.

Instrumentele de evaluare (testele, baremele de corectare și fișele de evaluare) au fost elaborate de Centrul Național de Examinare și Evaluare. Testele administrate elevilor au fost în concordanță cu programele școlare în vigoare, având un format asemănător cu cel al evaluărilor internaționale.

Administratorul de test pentru clasa a IV-a este un cadru didactic care nu predă la clasa respectivă, asistat de un al doilea cadru didactic, care, de asemenea, nu are ore la clasa respectivă iar durata alocată rezolvării testului este de 60 de minute.

Fiecare test este evaluat, în cadrul unității de învățământ, de către două cadre didactice evaluatoare, dintre care unul este învățătorul/institutorul/profesorul pentru învățământul primar de la clasă. Evaluarea se face cu respectarea strictă a baremului și a instrucțiunilor cuprinse în Caietul cadrului didactic.

Rezultatele individuale obținute la Evaluarea Națională nu se afișează, nu se comunică public și nu se înregistrează în catalogul clasei. Acestea vor fi valorificate la nivelul unității de învățământ prin: elaborarea planurilor individualizate de învățare, acolo unde situația impune acest lucru; informarea elevilor, a părinților/reprezentanților legali ai elevului asupra stadiului formării și dezvoltării competențelor evaluate; analiza rezultatelor la nivelul catedrei.

Miercuri, 15 mai 2019, va avea loc evaluarea competențelor de matematică.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat:

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close